Hogyan tartsuk irodánkat tisztán?
2013.03.03. 18:12, acmaniac
Az irodai környezet tisztaságának fontossága
Sajnos manapság a feszített időbeosztások miatt egyre nehezebb időt szakítani arra hogy tisztán tartsuk otthonunkat, autónkat. Ez még inkább igaz egy irodai környezetre ahol az irodai munka során képződő papír és egyéb hulladékok gyorsan felhalmozódnak. A rend és tisztaságot szerető irodai munkatársak azon törekvése hogy irodájukat tisztán tartsák több egyszerű dolog betartásával elősegíthető. Ilyen apró dolgok közé tartozik az irataink rendszerezése asztalunkon, az iróasztalokon a személyes tárgyak számának csökkentése, a polcokon levő tárgyak rendezése és nem utolsó sorban az irodai munkatérben az étkezés, nassolás, kávézás visszaszorítása. Végezetül azok akik kisérletet tesznek ezen technikák alkalmazására szembesülhetnek azzal hogy az állandó minőséget igazán egy megbízható takarító cég teljesítheti. Hiszen munkatársaink rendre tanítása komoly kihivás elé állíthat minket. De nézzük is milyen nehézségekbe ütközhetünk irodánk tisztán tartása során.